Πολιτική Επιστροφών
Διαδικασία υπαναχώρησης-επιστροφής
Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:
• Λανθασμένη αποστολή
• Ελαττωματικό – κατεστραμένο προϊόν
• Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης
παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το www.nutri.gr μέσω e-mail (info@nutri.gr)
• Τηλεφωνικά στο 2392 304945
Σε περίπτωση που πρέπει να επιστραφούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν
Και προς αποφυγής περαιτέρω εξόδων, θα πρέπει να τα παραδώσετε τα προϊόντα στα κοντινά σας γραφεία της courier Γενική Ταχυδρομική και να αποσταλούν κατευθείαν στο προμηθευτή μας , (χωρίς δικά σας έξοδα)
PREVENT HELLAS ABEE
Γέφυρα Πασπαλά
57001 / Θέρμη
To δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας
1. Λανθασμένη αποστολή
Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα ή να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.
Σε αυτή την περίπτωση το www.nutri.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και καλύπτει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
• Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
• Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
• Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβής της παραγγελίας εντός 3 ημερών
Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα άνωθι το www.nutri.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν
Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι:
• Με ανοιχτή συσκευασία
• Με κατεστραμμένη συσκευασία
• Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης
• Με αίσθηση αλλοιωμένων χαρακτηριστικών
Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, το www.nutri.gr αναλαμβάνει την επαναποστολή της παραγγελίας σας και αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.
3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης
Αν ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα κατόπιν συνεννόησης με το www.nutri.gr (info@nutri.gr).
Μετά την παραλαβή του προϊόντος το www.nutri.gr ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
• Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
• Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
• Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους
Αν το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.
Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων στο πελάτη ισχύουν τα ακόλουθα:
• Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας,
• Εάν πληρώσατε με αντικαταβολή, χρειαζόμαστε το ΙΒΑΝ της τράπεζάς σας (info@nutri.gr) για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό σας, εντός 7 εργάσιμων ημερών, από τη παραλαβή του προϊόντος.